14 februari 2007

Årets singlar!




















6 kommentarer:

Fredrik sa...

Ja photoshop är framme även på melodifestivalstjärnors ansikten... ;-)

Apropå skivsläpp, ni har väl inte missat att den gamle lättrockaren och tillika melodifestivaldeltagaren, Jim Jidhed skall släppa ett nytt alster...

Anonym sa...

Men åh! Jag tänkte faktiskt göra ett liknande inlägg typ igår men tänkte att det nog inte skulle vara nån utom mig som var intresserad av hur singelomslagen ser ut och dessutom kan man ju själv se dem på CDON t.ex...
MEN! Det är ju jättekul och bra att samla en massa singelomslag i samma inlägg, det tycker jag verkligen! :-)
Marie Lindberg har ju samma grafiska form som Lenas Jag ångrar ingenting-album (och singlar) och Andreas omslag är ju så snyggt att man nästan svimmar. Jag tror att den låten är superbra, det förstår man ju på titeln och nu det snygga singelomslaget!
Men Jessicas singel är nog nästan snyggast. Mest glamouröst iaf!

Oswald sa...

Jim Jidhed? det måste jag kolla upp!

Ellen, Ellen, Ellen... Du borde veta vid det här laget att intresserar det dig och har med schlager att göra - då intresserar det ALLTID oss! :)

Jag gillar The Arks val att gå i samma linje som första singeln, tycker Maries är lite trist (men Ph-grejen stämmer ju nu när du säger det - kul!), Andreas och Jessicas klart snyggast - med VAD gör Magnus Carlsson?
Vad är det för ansiktsuttryck liksom?

Tur att låten är bättre än sitt omslag! :)

Anonym sa...

Ja, alltså Magnus omslag är ett mysterium... För det grafiska är snyggt och känns glammigt och stilrent. Punkten efter titeln är cool. Hans kläder är snygga.. Att han sträcker fram handen funkar och känns iaf väldigt schlager. Strålkastarna i bakgrunden är skitsnygga och känns väldigt SHOW och ja Magnus blonda discolugg är det inget fel på heller... Men varför har den snygga karln ett sånt ansiktsuttryck? Han ser ut som den töntigaste pojken i klassen på skolfotot i fyran, typ.

Oswald sa...

En rolig detalj är att det inte ens står Magnus Carlsson någonstans. Det är lite coolt!

Men som sagt: fejjan...
Skärpning Magnus!

Men jag håller så klart ändå alla tummar på lördag - nu har han tydligen fått lägsta oddset också.
Inte så oväntat, kanske...
=)

Kim da Costa sa...

:D
Omslagen är nästan det mest spännande med hela mello!