27 februari 2007

Så Går Andra Chansen Till!

a.k.a "Lika som Bär?"

Schlagerbloggarnas favorit-Edward (af Sillén) avslöjar idag i sin krönika på MF-siten GylleneSkor hur upplägget i Andra Chansen ska gå till.

Hoppa genast dit och inse att det blir åka av på lördag!

Och nej – det är INTE Edward som spelar den snygge McDonaldskillen i filmen Darling (även om Mr Silén såg ut att drabbas av någon av de klassiska filmsyndromen "jag ser mig själv för att jag har gjort en tidsresa" eller "Oh my god, I’ve got an identical evil twin!" under delfinalen i Göteborg när en bit av filmen Darling spelades upp i pressrummet) utan istället en kille som vi TROR heter Marko Ivkovic.

Avgör själva. Men visst är det lite scary?
.












Edward? Marko? Marko? Edward?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Scary! De har till och med samma ansiktsuttryck!
Jag har en bekant som i princip ÄR Jessica Andersson och en klasskompis som är en kopia av Sonja Aldén (hon är till och med lika lång som Sonja!). Och i lördags var det TVÅ av varandra helt oberoende personer som sa att jag var lik Sanna Nielsen. Skumt.

Anonym sa...

Sonya vs Dana international?? eller är det bara jag som ser det??

Anonym sa...

Ja det är Marko Ivkovic, min vän!! Han är världens gulligaste kille :)