01 februari 2007

Anna Book i siffror.

















4. Körmänniskor.
1. Körkille (ej straight, och dansade bakom Hanna i Anropar försvunnen. Uppskattas.)
3. Aningen för svåra toner för Anna.
1. Antal gånger hon kom av sig under repetitionerna.
4. Antal klassiska schlagerposer som hinns med på Samba Samberos tre minuter.
2. Uppvisade tygstycken som lär vara scenkläderna.
4. Antal gånger jag hört låten på repetitionerna
3. Antal lyssningar innan jag tröttnat på låten

Den går säkert direkt till Globen, men det här är faktiskt en dålig
ursäkt till schlager. Allt är så manipulativt publikfriande att man
baxnar. Även om jag gillar fröken Book, så...Globen: ja, bra: nej.

/R1

5 kommentarer:

Alexander sa...

Anna må kanske inte ha världens bästa röst, men med hennes charm tror jag att hon seglar vidare till Globen lätt som en fjäder.

Hon är som en smällkaramell. Oemotståndlig.

Dock är jag lite trött på klassiska schlagers nu. Vill ha något nytt.

Oswald sa...

Jag ska påminna dig om det där när du står i fönstret på Lino alt. Castro klockan två på natten och sjunger: Saaaambaaa Somberoooo Sambaaa Sombeeeeriooo...

Anonym sa...

Hittar ingen mail el dylikt på er sida...
Kan ni båda R & R kontakta mig snarast för en intervju mer er då jag gör ett tredubbelt reportage för Kanal Lokal nästa vecka om Melodifestivalen..
Hämta uppgifter på hemsidan
Bästa hälsningar
//Helena

Anonym sa...

www.slingshotproductions.se

Anonym sa...

Men nej vad trist. Jag gillade iofs inte alls Kikkis låt förra året och nu ääälskar jag den och kan liksom inte få nog av det där "Det enda jag vill är att va' där du är, i en mycket bättre värld". ;D
Men det är så trist att Annas röst inte riktigt håller, för hon är ju så himla bra och charmig annars. Jag tror hon kommer till Globen ändå för people out there brukar vara lite tondöva, kolla bara hur bra det gick för Mr Kjellman förra året. ;)