13 april 2007

Fredagen den 13:e, My Ass!

Okej, jag vet att jag förmodligen inte är den förste eller ende som fått ett sådant här mail...men för mig är det ett steg på vägen mot något jag velat göra i typ 25 år, så jag måste bara få jubla lite här! Dagens fynd i mailboxen:

Dear Oswald,
This is to confirm that your accreditation application for the Eurovision Song
Contest 2007 has now been approved.
You were granted the accreditation category level P1 - /Press with access to
working area/ by Head of Delegation.
You will receive your accreditation card from the accreditation office in
Helsinki in May.


Nu ska det bara fixas lite resa och sådant å sedan kan ni lita på att det kommer rapporteras flitigt här i bloggen från oss båda om en månad! Hurra!

3 kommentarer:

eurofivestar sa...

Tjoohoo! Jag fick samma mejl idag. Det kommer att bli såååå kul. Jag lovar!!!
ESC-veckan är den roligaste och knäppaste veckan någonsin. Som en egen liten bubbla där det mest oväsentliga ältas och diskuteras i oändlighet. Typ vilken färg skor en artist har, eller belysningen, eller frisyrerna. Det är helt helt underbart! Men ett stort varning dock! Det är som med Pringles chips. Once you start, you just can't stop...

Frida sa...

Grattis till din uppfyllda dröm! Måste bara fråga hur man fixar ett sånt?

Oswald sa...

Man knäcker extra som skribent på en tidning med världens bästa redaktör och schlagerbloggskompis. :)