22 februari 2007

...och Andreas Johnson.

Andreas Johnson gör en Sebastian och beger sig ut i publiken, eller rättare sagt startar på en pall ute i publiken. Sen vandrar han in mot scenen och avslutar bland sina kompande vänner där. A little bit of love är inte alls knasig, men det är ingen Sing for me och jag tror att AJ kan göra en "Nanne" här. Folk blir med andra ord besvikna eftersom nya låten inte motsvarar den tidigare hiten, och rösterna räcker bara till "AC"...
Eller så var det där bara önskatänkande från min sida eftersom jag inte vill ha en till sån här poprockigt klämmig låt i Globen. Jag klarar inte av det käcka greppet med kvinnliga gitarrister i kombo med trallvänlig gitarrpop och stänk av 60-tal. Enough!
Nej, det här är faktiskt en liten besvikelse och jag hoppas att folk gör som med Nanne: skippar att rösta på artisten och bara går på låten...

1 kommentar:

Anonym sa...

Låten är kanske inte särskilt bra, men måste erkänna att han ser rätt h-e-t ut i sin skinnkostym. :)